1. Hoe vind ik direct de nieuwste aanbiedingen van Intertoys?
Download de app van Reclamefolder.nl en je krijgt direct de nieuwste folder met alle aanbiedingen, acties en nieuwe artikelen te zien op je smartphone.
2. Er staat een onweerstaanbare aanbieding in de folder die ik direct wil kopen. Hoe vind ik de dichtstbijzijnde Intertoys winkel?
Het beste kun je op deze link klikken. Als je je woonplaats in het zoekveld invult, zie je direct welke winkel het dichtste bij is voor jou. Kijk voor de zekerheid ook even naar de openingstijden. Het zou jammer zijn als je voor een dichte deur komt te staan.
3. Als Intertoys een aanbieding heeft, gelden er dan ook bepaalde ‘spelregels’?
Bij de 1+1 gratis aanbieding geldt dat het goedkoopste artikel van de twee gratis is. Deze aanbieding geldt voor speciaal door Intertoys geselecteerde artikelen. Uit deze selectie kun je zelf een combinatie maken. Bij kortingsacties geldt dat deze niet geldig zijn in combinatie met andere kortingen.
4. Ik zie een artikel in de folder en hier staat bij “Web Only”. Wat betekent dit?
Met “Web Only” wordt bedoeld dat je dit artikel alleen via de website van Intertoys kunt bestellen en dat het product dus niet in de winkels verkrijgbaar is.
5. Ik zoek een artikel op de website, maar ik kan hem niet (meer) vinden. Hoe kan dat?
Het is heel goed mogelijk dat het betreffende artikel is uitverkocht. Bij een populair artikel kun je klikken op de “herinner mij-knop” en krijg je een seintje zodra het artikel weer op voorraad is. Soms kan het ook gaan om artikelen die alleen maar in de winkels te koop zijn. Het beste kun je dan even langskomen.
6. Wat is een “Online Bestelpunt”?
Het kan gebeuren dat je in een winkel bent en het artikel dat je wil kopen, ligt niet meer in winkel, maar is nog wel op de website te koop. Je kunt dan in de winkel het artikel direct bestellen via het Online Bestelpunt. Je kunt ervoor kiezen om het in de winkel op te halen of thuis te laten bezorgen.
7. Ik wil een artikel bestellen via de website. Kan ik zelf de bezorgdatum kiezen?
Ja, het is zeker mogelijk om zelf een bezorgdatum te kiezen. De dag voordat het pakketje bezorgd wordt, ontvang je van ons een link met een track and trace-code.