Folders van 200+ winkels
Meer dan 40.000 aanbiedingen
Sla alles op in één account
Reclamefolder.nl
Zoeken
ZoekenSluiten
Zoeken
Annuleer
KiK

KiK
KiK

Bij KiK is de klant koning

KiK is meer dan een trendy kledingwinkel met leuke prijzen en een hoge kwaliteit. Bij deze retailer koop je namelijk producten voor de hele familie. Het assortiment bevat artikelen van woon- tot slaapkamer en van keuken tot de tuin. Naar deze winkel ga je voor een nieuwe look, maar ook voor die handige huishoudelijke artikelen.

De meeste mensen kennen KiK als de kledingwinkel met aantrekkelijke prijzen. Daar staat deze modeketen dan ook om bekend. Meer dan zeventig procent van het totale assortiment bestaat uit kleding en de overige dertig procent uit non-food artikelen. Zowel voor dames, heren als kinderen is er een uitgebreide kledingcollectie. Daarnaast vind je in de winkels ook grote maten. Je kunt bij deze retailer dan ook helemaal jouw eigen kledingstijl samenstellen met de allernieuwste mode. Zoals gezegd, beschikken de winkels ook over een behoorlijk assortiment aan non-food artikelen. Voor de kinderen is er bijvoorbeeld speelgoed en knutselspullen te koop. Er is echter nog veel meer. Het thuis-assortiment is namelijk opgedeeld in de een flink aantal productcategorieën: huishoudelijke artikelen, huistextiel, wonen & decoratie, tuin en recreatie en schrijfwaren & speelgoed. KiK is dan ook absoluut de winkel voor voordelige mode en meer!

Altijd alle folders op zak

Altijd alle folders op zak

Download nú voor Android

Voordelige artikelen vind je in de folder

Regelmatig verschijnt de folder van KiK met daarin aantrekkelijke aanbiedingen en leuke acties. Zo kun je bijvoorbeeld cadeaubonnen winnen als je meedoet met een online actie. De folder staat voornamelijk vol met aanbiedingen van kleding. Voor de non-food artikelen kun je het beste even naar de winkel zelf gaan. Natuurlijk vind je in de folder de nieuwste mode gericht op het seizoen. Meestal staan er ook hele gunstige aanbiedingen van sportmerken van topkwaliteit, zoals Adidas en Puma, in de folder. De aanbiedingen zijn vooral gericht op gezinnen met kinderen en jonge moeders, maar ook de ‘smartshopper’ weet zijn weg uitstekend vinden bij deze retailer. De folder is, behalve in je brievenbus, ook online te vinden. Heel handig, want zo heb je hem altijd bij de hand en hoef je niet op zoek tussen de stapel oud papier.

Het is trouwens nog veel handiger om de gratis app van Reclamefolder.nl te downloaden. Hier staat de folder namelijk ook in en je krijgt ook nog eens een melding als de nieuwste folder verschenen is. Op deze manier mis je nooit een aanbieding. In deze app vind je trouwens ook alle winkels van deze kledinggigant. Zo weet je in een oogwenk welke winkel voor jou het dichtste bij is en waar je die leuke aanbiedingen kunt scoren.

Waarom mensen graag bij KiK kopen

Met meer dan 3500 winkels in elf verschillende landen, kun je gerust zeggen dat dit bedrijf een grote speler is op de textielmarkt. In de Duitse retailsector staat het bedrijf bovenaan in de top tien van textielbedrijven die flinke kortingen hanteren. De modeketen is inmiddels ook in Nederland aanwezig en is zeker van plan om vaste voet op Nederlandse markt te krijgen. Met een toenemende jaarlijkse groei en inmiddels 24.000 medewerkers in dienst zal dit plan zeker een goede kans van slagen hebben. De formule die het bedrijf hanteert, namelijk die van textieldiscounter, is tot nu bijna overal succesvol gebleken. Het is nauwelijks te geloven, maar iedere klant kan bij KiK een complete outfit aanschaffen voor een bedrag dat lager ligt dan dertig euro.

De lage prijzen van KiK

Een t-shirt voor €5,99 of een vest voor meisjes voor slechts €2,99. Dat is allemaal mogelijk bij deze retailer. Hoe vaak hoor je echter niet de opmerking:”Dat kan toch helemaal niet voor die prijs?” Toch kan het wel en daarvoor heeft het bedrijf een ingenieuze formule ontwikkeld. Enkele punten uit deze formule zijn:

  • Alle winkels werken met een basisassortiment. Deze basiskleding is eenvoudig te produceren, omdat men steeds uitgaat van dezelfde vormen en sneden. Dit scheelt behoorlijk in de ontwikkelkosten en dat merk je ook weer als klant.
  • De trendwatchers van het bedrijf houden in de gaten wat de mode is en hoe dit ontvangen wordt door de klanten van het bedrijf. Hier wordt door de inkopers weer rekening mee gehouden met de inkoop. Zo blijft het bedrijf nooit met grote voorraden moeilijk verkoopbare kleding zitten.
  • Je zult bij deze retailer geen snelle verandering van het assortiment zien en dus is er geen dure ontwerpafdeling nodig. Ook dit scheelt weer in de kosten en dat merkt de klant in de winkel. De gemiddelde doorlooptijd van de artikelen in de winkels in negen maanden.
  • Je zult een winkel van deze textielgigant niet snel in de dure winkelstraten tegenkomen. Vrijwel altijd bevinden deze zich in zijstraten of op andere B-locaties. Dit scheelt weer in de huurkosten en ook hier profiteert de klant natuurlijk weer van.
  • Het bedrijf hanteert de zogenaamde ‘intelligente verzending’ van zijn producten. Dit houdt in dat de producten in de fabriek al verpakt worden voor ieder filiaal. Zo vind je in één doos bijvoorbeeld broeken in verschillende maten en hoeveelheden. Daardoor hoeft er in het centrale magazijn geen herverdeling plaats te vinden en kunnen de dozen rechtstreeks naar de winkels verzonden worden.

Bij KiK koop je altijd kwaliteit

Of je nu een jurk met slangenprint, een sportieve legging, zalig zittend ondergoed, of een softshell jack zoekt: je koopt bij KiK altijd kleding van goede kwaliteit. De kwaliteitscontrole begint namelijk al tijdens het productieproces. Voor er een grote partij kleding geproduceerd wordt, zet het bedrijf eerst proefontwerpen door. Mochten er zich fouten voordoen in dit productieproces dan kunnen deze tijdig verholpen worden. Dat wil zeggen: nog voordat de hele partij is geproduceerd. Door deze tijdige kwaliteitscontrole ben je als klant altijd zeker van een goede kwaliteit kleding. Daarnaast biedt het bedrijf een goed en betaalbaar assortiment aan van bijvoorbeeld: schoonheidsproducten, decoratieve en cadeauartikelen, speelgoed en schrijfwaren.

KiK staat ook voor duurzaamheid

Deze modeketen vindt het milieu belangrijk en daar is duurzaam produceren een belangrijk onderdeel van. In 2015 stopte het bedrijf al met het uitgeven van plastic tasjes in de meeste winkels. Hiermee bespaarde de retailer op jaarbasis 33 miljoen plastic tasjes: een enorme berg plastic. Ook sinds 2015 is het bedrijf lid van het ‘Duitse partnerschap voor duurzaam textiel’. De leden van het partnerschap hebben als doel om de werkomstandigheden van de productie in landen als Bangladesh en Pakistan te verbeteren. De textielgigant koopt zijn kleding van ongeveer 500 bedrijven die gevestigd zijn in Pakistan, China, Turkije en Bangladesh. Bij al deze bedrijven kun je er zeker van zijn dat dit bedrijven zijn die goede producten leveren en waar de werknemers in eerlijke omstandigheden hun werk kunnen doen. KiK is absoluut een voorstander van duurzame bedrijfsontwikkeling en houdt zeker rekening met sociale en ecologische normen die in een bepaald land gelden.

Dertig procent van het assortiment is non-food

Ook als je geen ‘kledingshopper’ bent, kun je toch heel goed bij KiK terecht. De winkels hebben namelijk ook een groot assortiment aan niet kleding gerelateerd producten. Of je nu een porseleinen servies zoekt, zachte handdoeken, een leuk lampje of een thermosfles: het is allemaal te vinden in de filialen van deze retailer. Doordat het bedrijf in grote hoeveelheden inkoopt en de leveranciers een aankoopgarantie geeft, kan het de prijzen laag houden. Daar profiteer jij weer van als klant.

In vijfentwintig jaar van 1 naar 3500 filialen

Het textielbedrijf wordt in 1994 opgericht door Stefan Heining. Hij opent in Gerresheim, een klein plaatsje bij Düsseldorf, in Duitsland, de eerste winkel van de modeketen. Vijfentwintig jaar later zijn er meer dan 3500 filialen in elf landen. Hieronder lees je hoe dit tot stand is gekomen.

1994 - De eerste vestiging van het bedrijf wordt geopend in Gerresheim, Duitsland. De naam KiK staat voor de uitdrukking: (de) Klant is Koning.

1996 - Het bedrijf is gegroeid naar 228 winkels die allemaal in Duitsland gevestigd zijn.

1998 - De retailer wil de buitenlandse markt veroveren. Het eerste filiaal in Oostenrijk wordt geopend. Eind 2005 heeft het al meer dan 230 vestigingen in dit land.

2000 - Na Oostenrijk probeert de modeketen nu Denemarken te veroveren. Helaas krijgt het bedrijf hier geen vaste voet aan de grond.

2007 - KiK opent nieuwe vestigingen in Tsjechië en Slovenië.

2008 - Er worden ook vestigingen geopend in Hongarije en Slowakije

2010 - Zestien jaar na de opening van de eerste winkel opent de textielgigant het drieduizendste filiaal. Dit vindt plaats in de Duitse hoofdstad Berlijn.

2011 - Het bedrijf opent nu ook vestigingen in Kroatië.

2012 - De modeketen gaat de Poolse markt op. Eind 2016 zijn in dit land al meer dan 140 filialen te vinden.

2012 - Oprichter Stefan Heining draagt het voorzitterschap en management van het bedrijf over aan Heinz Speet die de nieuwe topman wordt.

2013 - Nederland is aan de beurt om de textielmarkt de veroveren door het bedrijf. Op dit moment zijn er in Nederland meer dan 25 vestigingen. De bedoeling is dat dit er 300 worden in de toekomst.

2013 - Het bedrijf begint met een online winkel in Duitsland.

2016 - In het boekjaar 2016 wordt een omzet behaald van 1,95 miljard euro.

2016 - Heinz Speet doet het voorzitterschap over aan Patrick Zahn. Hij is de nieuwe CEO van het bedrijf.

2017 - Het eerste filiaal in Italië is een feit. Daarmee is het bedrijf nu in elf landen actief. Deze liggen allemaal in Europa.

2018 - De netto omzet van het bedrijf is 2,05 miljard euro.

2019 - Topman Patrick Zahn kondigt aan een vestiging in Amerika te willen openen. Dit zou moeten gebeuren in het midwesten van het land. Tevens wil het bedrijf doorgroeien naar 5000 filialen wereldwijd, waarvan 3000 in Duitsland.

Veelgestelde vragen

1. Ik wil graag weten welke actuele aanbiedingen er zijn. Hoe kom ik hier snel achter?

Ga naar www.reclamefolder.nl. Hier kun je namelijk altijd de meest actuele folder downloaden. Als je direct wilt weten wanneer de nieuwe folder uit is gekomen, kun je beter onze app downloaden. Je krijgt dan direct bericht op je smartphone als deze verschenen is.

2. In de folder staat echt een waanzinnige aanbieding. Hoe weet ik waar de dichtstbijzijnde winkel is?

Op www.reclamefolder.nl vind je direct alle filialen van KiK. Door je plaatsnaam of postcode in te typen, krijg je de winkels te zien die het dichtst bij jou in de buurt gevestigd zijn.

3. Ik krijg geen folder in de brievenbus. Hoe kan ik toch op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?

Je kunt alle aanbiedingen ook online vinden op www.reclamefolder.nl. Je kunt je heel gemakkelijk abonneren op de nieuwsbrief. Dan krijg je maximaal twee keer per week de aanbiedingen in je mailbox.

4. Ik hou erg van gemak. Kan ik ook online kleding kopen bij KiK?

Je kunt in Nederland het assortiment wel online bekijken, maar niet kopen. Daarvoor moet je naar één van de winkels gaan.

5. Ik wil graag weten wanneer de winkel bij mij in de buurt open is. Hoe kom ik daar snel achter?

Als je op deze link klikt, ontdek je het winkelaanbod. Bij de winkels staan ook de openingstijden weergegeven.

6. Kan ik online ook zien of een bepaald product ook op voorraad is?

Helaas kun je via de website niet zien of een bepaald artikel op voorraad is. Bij aanbiedingen uit de folder geldt overigens: op=op. Dus daar moet je zeker snel bij zijn.

Wat je waarschijnlijk nog niet wist over KiK

  • Het bedrijf sponsorde in het verleden de Duitse voetbalclubs: Arminia Bielefeld, Werder Bremen, VFL Bochum en Hansa Rostock.
  • In 2009 sponsorde de retailer het Duitse nationale handbalteam tijdens het wk handbal.
  • Op dit moment sponsort de textielketen de voetbalscheidsrechters uit de Oostenrijkse Bundesliga.
  • Het bedrijf is trouwens erg terughoudend in sponsoring en ander marketinggerichte activiteiten. Hiermee bespaart het weer kosten.
  • De Duitse televisiepersoonlijkheid Verona Pooth (geboren Feldbusch) was tot 2015 het gezicht van de reclamespotjes van het bedrijf.
  • De topman van het bedrijf, Patrick Zahn, heeft de regering van Bangladesh gevraagd om het minimumloon met tien procent te verhogen.
  • De dominante kleur rood die in veel winkels te vinden is, zal langzamerhand vervangen worden door zilver.
  • Het bedrijf vervoert al zijn producten via schepen en niet met vliegtuigen. Dit scheelt behoorlijk in de kosten.

Aanmelden nieuwsbrief

De beste acties en aanbiedingen door ons geselecteerd, maximaal 2 e-mails per week.

Over ons

Dagelijks verzamelen wij de nieuwste online reclamefolders van bekende winkels Blijf op de hoogte van folders van DeOnlineDrogist.nl, Atkins, HACO en Bruna voor de meest actuele folder aanbiedingen. Met Reclamefolder.nl heb je altijd alle winkel aanbiedingen en mis je geen acties en kortingscodes meer.