Geschiedenis

Consumenten zijn altijd op zoek naar aanbiedingen van winkels. Daarbij speelt de reclamefolder als medium in Nederland een belangrijke rol. Door de jaren heen zien we de oriëntatie steeds meer verschuiven naar online waarbij de folder met inventieve functionaliteiten voor consumenten een populair medium is.  

Wie we zijn

Het Reclamefolder team zorgt er voor dat consumenten geen aanbieding meer hoeft te missen. Dagelijks worden de meest actuele reclamefolders en aanbiedingen op het platform gepubliceerd en proberen we zo veel mogelijk onder de aandacht te komen om consumenten erop te wijzen dat wij voor veel gemak kunnen zorgen om te besparen op de dagelijkse boodschappen. 

  • Reclamefolder Libelle Zomerweek
  • Reclamefolder Huishoudbeurs
  • Reclamefolder Strandactie
  • Reclamefolder commercial
  • Reclamefolder Nijmeegse Vierdaagse
Geschiedenis: toen en nu

Een goed idee werd uitgewerkt in 2006. De ervaring en creativiteit van beide oprichters, één in de retailbranche en de ander op ict gebied, bracht een succesvol platform in de Nederlandse markt. De consument beantwoordde dit goede idee met grote bezoekersaantallen. Het succes van de website Reclamefolder.nl groeide in de volgende jaren uit tot het huidige platform waar retailers en consumenten elkaar op elk gewenst moment vinden.

De mijlpalen
  • 2006 - Opgericht
  • 2008 - Steeds meer bezoekers
  • 2010 - Vernieuwde website
  • 2011 - Lancering Reclamefolder app
  • 2012 - Verdere groei en samenwerking
  • 2013 - 1 miljoen app downloads
  • 2014 - Meer groei en doorontwikkeling
  • 2015 - Meer dan 2 miljoen downloads
Opgericht in 2006
De lancering van de eerste Reclamefolder.nl website een feit. We begonnen zonder bezoekers en publiceerden wekelijks de 100 populairste reclamefolders. Al snel hadden wij honderden bezoekers per dag.
Steeds meer bezoekers
De honderden bezoekers waren inmiddels duizenden bezoekers per dag geworden en begin 2008 bereikten voor het eerst meer dan 100.000 bezoekers per maand. Voor ons een mooie mijlpaal.
Vernieuwde website
De 100.000 bezoekers per maand waren inmiddels meer dan 1.000.000 bezoekers per maand geworden. We besloten een frisse nieuwe website te lanceren om meer functionaliteiten toe te voegen en tegelijkertijd deze wel overzichtelijk te hoouden.

Inmiddels was in dit jaar door Apple de iPad ïntroduceerd. Toen wij dit product zagen wisten we dat dit wel eens een grote doorbraak zou kunnen worden in de manier waarop consumenten zich oriënteren op het internet. 
Lancering Reclamefolder app
In juni 2011 lanceerden we met veel succes onze eerste versie van de Reclamefolder app op het iOS platform. In 3 weken tijd haalden we maar liefst 60.000 app downloads.
Verdere groei en samenwerking
Het aantal Reclamefolder app downloads is in het laatste kwartaal van 2012 inmiddels gestegen naar meer dan 375.000 voor zowel iOS als Android. We gaan op dat moment ook de samenwerking aan met Axender om een verdere groei versnelling te kunnen realiseren.
1.000.000 app downloads
In december 2013 halen we de mijlpaal van maar liefst 1 miljoen Reclamefolder app downloads. De app is inmiddels beschikbaar voor alle mobiele platformen en is goed voor maar liefst 19 miljoen folderraadplegingen per maand.
Meer groei en doorontwikkeling
2014 staat in het teken van verdere groei in het aantal Reclamefolder app downloads en doorontwikkeling van het platform om voor consumenten zo relevant mogelijk te blijven.
2015 gaan we door de grens van 2 miljoen app downloads, een nieuwe mijlpaal voor ons als leidend aanbiedingen platform van Nederland.