Nieuwe folders van HEMA
Op zoek naar de nieuwste folder van HEMA? Wij hebben altijd de laatste voor je klaar staan. De recentste folder is geldig van 5 feb. - 11 feb. 2023. Klik hieronder snel de HEMA folder aan voor alle informatie.
Bij ons vind je altijd de nieuwste folders en aanbiedingen van HEMA. Bekijk de folder en mis geen enkele aanbieding. Bespaar direct en bekijk de folder.
Deze HEMA folder is geldig tot zaterdag 11 februari.
Bekijk actuele folderHEMA aanbiedingen
kinder sweatbroek legergroen
HEMA
powerbank 5000 mAh
HEMA
kinder vest met capuchon donkergroen
HEMA
baby muts met oorwarmers gebreid ivoor
HEMA
alle heren -en dames-regenjassen
HEMA
kinder regenhoed rood
HEMA
moisturising lipstick 85 rhodondenderon - crystal finish
HEMA
slagroomtaart valentijn vierkant 9 p.
HEMA
kinder t-shirt met ribbels gebroken wit
HEMA
invisble deodorant 150ml
HEMA
harttaart 8 p.
HEMA
postdoos met 15 bonbons
HEMA
mok 240ml Porto reactief glazuur blauw
HEMA
groene thee kamille/vanille - wellness 75gram
HEMA
L.A.B. oogcrème celvernieuwing 15ml
HEMA
baby regenlaarzen rubber lichtgroen
HEMA
alle L.A.B. gezichtsverzorging
HEMA
koffiepads dark roast - 40 stuks
HEMA
moisturising lipstick 25 queen of orange - satin finish
HEMA
2
HEMA
alle bakmixen
HEMA
alle winteraccessoires
HEMA
kinder buitenspeelpak groen
HEMA
springvorm hoog Ø22cm
HEMA
Copa Sabia cava brut 0.75L
HEMA
kinderwanten fleece roze
HEMA
Copa Sabia cava Brut rosé 0.75L
HEMA
lolly hart 9cm
HEMA
gebreide dames trui met boothals Lana wit
HEMA
alle stroopwafels
HEMA
fotolijst hout A4 zwart
HEMA
voorgevormde bh met kant zonder beugel donkerrood
HEMA
alle douchemousses
HEMA
massage scrubspons sisal
HEMA
alle lippenstiften en lipgloss
HEMA
alle aardewerken mokken
HEMA
badbruisbal
HEMA
kinder t-shirt met ribbels gebroken wit
HEMA
USB-stick 32GB - 2 stuks
HEMA
copa sabia cava brut dots - 0,75 L
HEMA
bruisbal hart roze
HEMA
kinder t-shirt met ribbels groen
HEMA
kinder sjaal met pompons
HEMA
gebreid dames vest Lana lichtblauw
HEMA
L.A.B. serum celvernieuwing 30ml
HEMA
brookies mix vegan
HEMA
alle fotolijsten
HEMA
plumping lipgloss donkerrood
HEMA
kinder regenlaarzen rubber blauw
HEMA
invisible deodorant 50ml
HEMA
zwarte thee rozenbottel/hibiscus/aardbei - love 65gram
HEMA
groene en zwarte thee ananas/saffloer - celebrate 75gram
HEMA
koffiezetapparaat
HEMA
kinder sweatbroek donkergrijs
HEMA
alle deodorants
HEMA
alle bakvormen
HEMA
regenlaarzen voor volwassenen - laag zwart
HEMA
koffiepads extra dark roast - 40 stuks
HEMA
koffiebonen 1 kilo
HEMA
waterafstotende doorgeefjas
HEMA
alle gebreide damesvesten, -(col)truien, -jurken en -spencers
HEMA
SD geheugenkaart 16 GB
HEMA
dames trui Lily groen
HEMA
alle dames- en herenregenhoedjes
HEMA
alle bruisballen
HEMA
deoroller sensitive 50ml
HEMA
fotolijst hout 10x15 naturel
HEMA
mok 280ml Sevilla
HEMA
kinder regenlaarzen rubber oudroze
HEMA
stroopwafels met chocolade en hartjes 145gram
HEMA
alle koffiepads
HEMA
alle cava en valentijnbier
HEMA
koffiepads cafeïnevrij - 40 stuks
HEMA
heren handschoenen met touchscreen leer zwart
HEMA
alle temptech panty's
HEMA
muskethartjes 150gram
HEMA
dames blouse Jaimy roze
HEMA
cakevorm antikleef 25cm
HEMA
douchemuts
HEMA
fotolijst hout 15x20 facetrand goud
HEMA
HEMA cadeaukaart
HEMA
kinder vest met capuchon grijsmelange
HEMA
alle kanten bh's
HEMA
haarband wolmix
HEMA
haarband wolmix
HEMA
alle ledkaarsen
HEMA
alle fotocadeaus
HEMA
regenpet camel
HEMA
badbloem Ø 15 cm - ijsblauw
HEMA
USB stick 2.0 8GB zwart
HEMA
dames blouse Jaimy blauw
HEMA
dames waterproof regenjas Josie rood
HEMA
regenhoed camel
HEMA
kinder buitenspeelpak roze
HEMA
dames waterproof regenjas Josie donkergroen
HEMA
mok Ø11cm Helsinki reactief glazuur lichtgrijs
HEMA
dames blouse Jaimy lichtblauw
HEMA
Andere Warenhuis winkels in de buurt
Vind een HEMA bij jou in de buurt
HEMA in de buurt van undefined, undefined
HEMA: maakt het dagelijks leven leuker en gemakkelijker
In 1926 opende de HEMA (Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam), een dochtermaatschappij van de Bijenkorf, in de Amsterdamse Kalverstraat haar deuren. De Bijenkorf wilde hiermee ook de minder welgestelden bedienen. Met de komst van de eerste warenhuizen, aan het eind van de 19e eeuw, kwam winkelen ook voor mensen met een minder gevulde portemonnee binnen handbereik.
Hoe HEMA zo groot werd
Toch was het nog steeds een luxe die niet iedereen zich kon permitteren. De producten waren vaak duur en soms sprak het bedienend personeel alleen maar Frans. De H.E.M.A was een zogeheten ‘stuntwinkel’, naar Amerikaans model. Een winkel voor de ‘gewone man’. Alle artikelen die er werden verkocht, hadden eenheidsprijzen: ze kosten 10, 25 of 50 cent. Die eenheidsprijzen hebben tot 1945 bestaan. Daarna werd dit principe losgelaten en stegen de prijzen. Toch heeft de winkel nog lang het stempel 'armeluiswinkel' gedragen en duurde het nog tot 1969 voordat het eerste artikel werd verkocht dat meer dan honderd gulden kostte. De kassa's waren zelfs niet op zulke grote bedragen ingesteld. Er moest in twee etappes worden afgerekend: eerst een bonnetje van fl. 99,- en daarna nog een voor het resterende bedrag.
Iedereen kent de HEMA, en de HEMA is er voor iedereen
Inmiddels is het aantal HEMA winkels gestegen en is de HEMA (de puntjes tussen de letters zijn allang verdwenen), met wekelijks ruim 6 miljoen bezoekers, een winkel waar niemand meer omheen kan. En waarom zou je ook? In Nederland zal je niet snel iemand tegen het lijf lopen die geen fan is van het oerHollandse warenhuis. Het geheim zit hem in dat typische ‘doe maar gewoon’ karakter. De frisse overzichtelijke winkels zonder overbodige fratsen, waar je letterlijk alles kunt kopen wat je nodig hebt. Topkwaliteit voor een zacht prijsje en ook nog eens mooi om te zien. Esthetische producten ontwerpen die het dagelijks leven voor iedereen een beetje makkelijker maken. Waarbij vorm, eenvoud en functionaliteit het uitgangspunt zijn. Het is die ambitie die de HEMA groot heeft gemaakt. Een ijzersterk concept dat nu al bijna honderd jaar onveranderd succesvol is.
Nummer één op de lijst van ‘onmisbare merken’
In een onderzoek dat tussen 2008 en 2015 werd uitgevoerd door Eurib, het kennisplatform voor brand, design en reputation management, eindigde de HEMA acht jaar op rij op de eerste plaats waar het ging om ‘het meest onmisbare merk’ in Nederland. Als belangrijkste argumenten werden genoemd: het typisch Nederlandse karakter van de winkel en de herkenbaarheid van het merk. Niet alleen het opvallende logo en de karakteristieke inrichting van de winkel is ‘100% HEMA, maar ook alles wat er in de schappen ligt. HEMA verkoopt uitsluitend eigen merk – hiermee onderscheidt het warenhuis zich van de concurrentie. Het bedrijf houdt hierbij scherp de controle. Bij een goed product zijn kwaliteit, ontwerp én een goede prijs volledig in balans. Als die balans ontbreekt, komt het product uiteindelijk niet in de winkel. Een ‘echt HEMA product’ straalt optimisme uit, is voor iedereen makkelijk te gebruiken en is no-nonsense met een knipoog. Daarnaast zijn er natuurlijk altijd aanbiedingen van HEMA.
Klassiekers en nieuwkomers
Naast de klassiekers waarmee de HEMA groot is geworden en waarvan de rookworst (sinds 1936) en de tompouce misschien wel de bekendste voorbeelden zijn, speelt de HEMA voortdurend in op nieuwe trends en de veranderende behoeften van de consument. Sommige artikelen verdwijnen om die reden uit de winkels, nieuwe producten komen ervoor in de plaats. De ‘oude bekenden’ krijgen soms een nieuw jasje. Zo is de onvolprezen rookworst nu ook verkrijgbaar in een vegaversie. Online kun je de vaste collectie bekijken, maar ook op de hoogte blijven van wat er nieuw is. Je kunt er ook de aanbiedingen bekijken, je slag slaan tijdens de uitverkoop of gewoon lekker inspiratie opdoen. Ook vind je op de website van de HEMA nuttige achtergrondinformatie over de herkomst van de artikelen.Wil je alle aanbiedingen in een oogopslag met elkaar vergelijken, download dan de app van Reclamefolder.nl.
Verantwoord ondernemen: de normaalste zaak van de wereld
De behoeften van klanten zijn de laatste jaren steeds meer verschoven naar duurzame artikelen die op een eerlijke manier worden geproduceerd. Naast uniek design voor een betaalbare prijs, produceert de HEMA 'met respect voor de wereld om ons heen', zoals zij dat zelf verwoorden. HEMA streeft ernaar om in 2020 alle producten waarvoor een duurzaam alternatief bestaat te vervangen. Overigens zijn ze daar nu al flink mee bezig. Voor producten waarin katoen is verwerkt bijvoorbeeld, geldt dat er gebruik wordt gemaakt van biologisch katoen. Dat houdt in dat er op de katoenplantages geen chemische bestrijdingsmiddelen worden gebruikt. Ook wordt de katoen van tevoren getest op levensduur: hoe vaak kan je een t shirt bijvoorbeeld wassen voordat het versleten is en je het weg moet gooien. HEMA is sinds 2003 lid van de Business Social Compliance Initiative (BSCI), een organisatie die zich inzet om de arbeidsomstandigheden te verbeteren in de producerende landen. Regelmatig worden er inspecties uitgevoerd. Alle leveranciers van de HEMA zijn verplicht om een leveranciersverklaring te ondertekenen die kinderarbeid verbiedt. Daarnaast is de HEMA sinds 2016 aangesloten bij het convenant Duurzame Kleding & Textiel. Binnen dit convenant wordt er gewerkt aan de verbeteringen van de arbeidsomstandigheden en aan hogere lonen.
Sommige artikelen die je bij de HEMA kunt kopen, hebben het keurmerk Rainforest Alliance Certified, dat garandeert dat de arbeidsomstandigheden waaronder ze zijn geproduceerd, zijn goedgekeurd en dat de manier van produceren, gebeurt op een manier die niet belastend is voor het milieu. Op het gebied van dierenwelzijn is HEMA voortdurend in overleg met de leveranciers van cosmetica. Het streven is, om zoveel mogelijk alternatieven te vinden voor dierlijke producten. Ook binnen het eigen bedrijf is verduurzaming een belangrijk thema. De bedrijfsvoering is kritisch tegen het licht gehouden. Op logistiek terrein zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd, waarmee de CO2-uitstoot aanmerkelijk is verminderd. Wil je als consument meehelpen om de wereld een stukje beter en eerlijker te maken, dan kan je dat doen door bijvoorbeeld Jip en Janneke artikelen te kopen. Op die manier steun je direct de kinderprojecten van de Fiep Westendorp Foundation.
Design inzetten voor een betere wereld
Dat de HEMA altijd veel aandacht heeft besteed aan vormgeving, heeft geresulteerd in een aantal unieke producten. Vanaf 1983 schreef het bedrijf een jaarlijkse ontwerpwedstrijd uit. Studenten van Nederlandse ontwerpopleidingen werden uitgedaagd om zo’n typisch no-nonsense HEMA product te ontwerpen. Het winnende ontwerp werd, als het maar even kon, in productie genomen. Bekende voorbeelden zijn de fluitketel Le Lapin of het kartonnen taartplateau Tast-toe’. Anno 2019 betrekt de HEMA foundation jonge geëngageerde ontwerpers bij het ontwikkelen van design-oplossingen rond het thema laaggeletterdheid. De HEMA foundation is een in 2018 opgerichte stichting die zich inzet voor een inclusieve samenleving. Dat wil zeggen: een samenleving waaraan iedereen kan deelnemen. Het thema waarmee zij zich de komende drie jaar gaan bezighouden is taalvaardigheid. Zo staat er bijvoorbeeld in 55 HEMA-filialen een 'Zwerfboekenkast'. De HEMA Foundation organiseert dit in samenwerking met 'Kinderzwerfboek' dat onderdeel is van het Nationaal Fonds Kinderhulp. Het idee is om zoveel mogelijk kinderen in Nederland te laten lezen. Hiermee worden ze taalvaardiger en vergroten zij hun kansen in de toekomst. Bij de zwerfboekenkast kunnen kinderen boeken met een zwerfsticker gratis meenemen. Het boek kan worden teruggebracht of worden doorgegeven aan een ander kind. Je kunt natuurlijk ook gewoon een kinderboek doneren!
Voordeeltjes voor vaste klanten
Hoewel het altijd een feestje is om even bij de HEMA binnen te lopen, zelfs als je niets nodig hebt, biedt HEMA ook online volop de mogelijkheid om lekker te shoppen. Dus is er bij jou geen winkel in de buurt, of ben je even niet in de gelegenheid, bekijk dan de aanbiedingen online. Ook vind je alle artikelen terug in de online winkel. Je kunt er ook de verschillende voordeelacties bekijken. Om geen acties te hoeven missen is het handig om je in te schrijven voor de nieuwsbrief, maar je kunt ze natuurlijk ook checken bij reclamefolders.nl. Als je bij de HEMA de Basiszorgverzekering afsluit, profiteer je sowieso van 10% korting op bijna alles wat er in de winkel te koop is. De korting geldt meestal ook nog eens bovenop eventuele ander kortingen. Daarnaast zijn er nog de ‘gewone’ acties zoals de 3+1 gratis of de 2e voor de halve prijs. Het is dus verstandig om regelmatig de aanbiedingen te checken.
Meer HEMA
Wil je optimaal gebruik maken van alle voordelen die HEMA voor haar klanten in petto heeft, dan is er de ‘meer HEMA’ klantenpas. Je kunt met deze pas punten sparen voor extra kortingen, je ontvangt speciale aanbiedingen, 10% korting als welkomstcadeau en…een gratis tompouce op de verjaardag! Als je het allemaal nog makkelijker wil maken, is er ook nog de superhandige ‘meer HEMA app’. Als je lid ben van meer HEMA kan je met al je aankopen punten sparen, het maakt niet uit of je die aankopen online doet of in de winkel. Deze punten zijn inwisselbaar voor allerlei aantrekkelijke kortingen.