Folders van 250+ winkels
Meer dan 50.000 aanbiedingen
Alles in één account

Nieuwste folders Warmteservice

Warmteservice

Op zoek naar de nieuwste folder van Warmteservice? Wij hebben altijd de laatste voor je klaar staan. De recentste folder is geldig van 1 jul. - 30 sep. 2022. Klik hieronder snel de Warmteservice folder aan voor alle informatie.

Warmteservice

Warmteservice folders

Warmteservice

Bij ons vind je altijd de nieuwste folders en aanbiedingen van Warmteservice. Bekijk de folder en mis geen enkele aanbieding. Bespaar direct en bekijk de folder.

Deze Warmteservice folder is geldig tot vrijdag 30 september.

Bekijk actuele folder

Warmteservice aanbiedingen

Andere Bouwmarkt winkels in de buurt

Warmteservice is altijd in de buurt

Of je nu een slimme WiFi thermostaat zoekt, een wandcloset of de allernieuwste cv-ketel. Bij Warmteservice hebben ze het allemaal. Alles wat te maken heeft met installatiemateriaal verwarming en sanitair kun je kopen bij deze firma. Eén ding is zeker: met Warmteservice zit je er altijd warmpjes bij.

Deze firma is altijd in de buurt, aangezien er al 62 vestigingen zijn, verspreid over heel Nederland. En er komen nog steeds nieuwe vestigingen bij. Zo is er onlangs nog een nieuwe vestiging geopend in Katwijk. Warmteservice is van oorsprong een groothandelsketen gericht op verwarming in de meest brede zin van het woord. Het bedrijf verkoopt bijvoorbeeld cv-ketels, maar ook vloerverwarming en zonnepanelen. Inmiddels richt men zich ook op de particuliere sector en zijn de onderdelen sanitair en installatiemateriaal aan het assortiment toegevoegd. Vooral de kleine klusbedrijven en handige doe-het-zelvers weten de vestigingen regelmatig te vinden om installatiematerialen in te slaan. Niet in de laatste plaats, omdat de medewerkers van het bedrijf een bijzonder persoonlijke en zeer vakkundige service verlenen. Let op: Warmteservice is geen installateur. Het levert alleen de materialen voor installatie.

Een uitgekiend assortiment en een concurrerend prijsniveau

De kracht van dit bedrijf zit hem in het feit dat het een uitgekiend assortiment aan kan bieden. Alle vestigingen zijn in handen van franchisenemers. Zij weten precies waar de klant behoefte aan heeft en ze voeren dit weer door in hun assortiment. Daarnaast speelt deze retailer voortdurend in op de ontwikkelingen op de markt, zodat er steeds dat aanbod in de Warmteservice winkels ligt waar de markt op dat moment om vraagt. Door de centrale inkoop kan de firma vaste lage prijzen hanteren die absoluut concurrerend zijn op het gebied van installatiematerialen, verwarming en sanitair. De vestigingen zijn optimaal geautomatiseerd, zodat je ook geen last hebt van lange wachtrijen en dergelijke. Als je een artikel online voor 23.00 uur besteld, heb je het meestal de volgende dag al in huis.

Een warm aanbevolen folder

Ongeveer één keer per maand brengt Warmteservice een nieuwe folder uit met hierin acties, innovaties en tips. In deze folder vind je speciale Warmteservice aanbiedingen, waarbij er vaak kortingen worden gegeven op a-merken als Grohe, Honeywell en Villeroy & Boch. Ook zijn er speciale kortingsacties, bijvoorbeeld een actie waarbij je leeftijdskorting krijgt. Daarbij zijn de folders van de firma gericht op artikelen van het seizoen. In de zomer zijn er bijvoorbeeld airco’s in de aanbieding. Er zijn ook acties waarbij je voor een bepaald bedrag extra gratis artikelen mag uitzoeken (bijvoorbeeld bij de aankoop van een cv-ketel). De aanbiedingen die in de folder staan, kun je trouwens ook online bekijken. Hier gelden dezelfde aanbiedingen en kortingen als in de fysieke folder. Het voordeel van de online aanbiedingen is dat je de folder altijd bij de hand hebt.

Jij kunt nu ook als allereerste op de hoogte gehouden worden van de kortingsacties en de aanbiedingen die Warmteservice aanbiedt. Je ontvangt dan een berichtje op je smartphone, zodra de nieuwste folder uit is. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is onze app downloaden. In deze app vind je trouwens ook alle winkels van dit bedrijf. Zo weet je direct welke vestiging voor jou het dichtste bij is.

Waarom je naar Warmteservice gaat

In Nederland vind je natuurlijk meerdere bedrijven en ook bouwmarkten die artikelen aanbieden op het het gebied van sanitair, verwarming en installatiematerialen. Warmteservice moet zich dus op de één of andere manier onderscheiden en dat doet het door vaste lage prijzen te hanteren en een persoonlijke en vakkundige service aan te bieden. Het is dan ook niet voor niks dat deze retailer in 2016 werd uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie keukens en badkamers. Hierbij werd nog eens benadrukt dat het personeel bijzonder deskundig en klantvriendelijk is en dat de firma erg snelle levertijden heeft. De kracht van het bedrijf zit hem ook in het feit dat iedere vestiging bestaat uit een klein aantal personen (meestal twee tot vier). Juist hierdoor kan de professionele service op een uitstekende en zeer directe manier gegeven worden.

Je vindt altijd een vestiging bij jou in de buurt

Zoals gezegd heeft Warmteservice 62 vestigingen verspreid over het hele land. Alle vestigingen zijn in handen van franchisenemers, die zich richten op de regionale markt. Hier komen trouwens ook nog steeds meer vestigingen bij. Steeds vaker sluiten lokale loodgieters en installateurs zich aan bij deze keten. De winkels worden in totaal bemand door meer dan 350 medewerkers die iedere dag weer voor de klant klaar staan. Er is trouwens nog een heel belangrijk ‘filiaal’ en dat is de online webshop. Ook deze weten de klanten vaak te vinden. Qua omzet is de webshop namelijk de achtste vestiging van het bedrijf. De verwachting is dan ook dat de online verkoop de komende jaren alleen maar toe zal nemen.

Een blog met interessante feiten en leuke weetjes

Wil je op de hoogte blijven van alle wetenswaardigheden op het gebied van verwarming,  installatiemateriaal en sanitair? Dan is het zeker aan te raden om de blogs van Warmteservice te gaan lezen. In deze blogs wordt nieuws gepresenteerd van het bedrijf, bijvoorbeeld als er ergens een nieuw filiaal geopend is. Echter, er worden hier ook interessante artikelen geplaatst, waar je je voordeel mee kan doen. Je kunt bijvoorbeeld lezen hoe je een vloerverwarming zelf aan kunt leggen, hoe je je woning duurzaam kunt verwarmen of er worden testen gepubliceerd van bepaalde producten (bijvoorbeeld cv- ketels). Met de blogs bewijst het bedrijf nogmaals dat het niet uitsluitend een leverancier is, maar ook een uitstekende dienstverlener. De blogs worden zeer regelmatig (meestal wekelijks) aangevuld op de site.

Kluscontact.nl: voor al je klussen

In 2015 lanceert Warmteservice de website Kluscontact.nl. Dit is een online platform, waarbij het bedrijf de klusser en de installateur bij elkaar brengt. Als je een klus hebt op het gebied van installatie, verwarming of sanitair dan kun je deze aanbieden op de Kluscontact.nl. Hiertoe is het platform in verschillende categorieën verdeeld. Zo kun je bijvoorbeeld aanbieden dat er een cv-ketel bij jou thuis geplaatst wordt, dat er een buitenkraan aangelegd moet worden of dat er een groepenkast moet komen. De mensen achter Kluscontact zoeken dan een aantal geschikte installateurs bij jou uit de buurt op die deze klus kunnen uitvoeren. Dit is een win-win-situatie, want zo krijg je altijd de juiste installateur voor de klus en Warmteservice kan de materialen leveren.

De handige tools van Warmteservice

Deze retailer gaat nog verder in zijn service, want het biedt online ook handige tools aan, die jou als klant kunnen helpen bij het maken van een keuze voor een bepaald product. Ben je op zoek naar een cv-ketel? Dan kun je gebruikmaken van de ‘cv-ketelkiezer’ van het bedrijf. Door deze tool te gebruiken, kom je er in enkele muisklikken achter welke cv-ketel het beste is voor jouw woning. Op min of meer dezelfde wijze werkt de ‘zonnepanelen calculator’. Met behulp van deze tool kun je berekenen hoeveel zonnepanelen je op je dak kunt plaatsen en welk rendement dit geeft. Tevens vind je op de site nog tools waarmee je snel en handig onderdelen voor de cv-ketel en zinkwerk op maat (dakgoten) kunt bestellen.

Warmteservice is uitgegroeid tot een grote familie

Het duurt zelfstandig installateur in gashaarden Theo de Bruin sr. allemaal een beetje te lang als hij materialen wil kopen bij de groothandel. “Dat moet anders kunnen”, denkt hij en hij begint zijn eigen magazijn in installatiematerialen. Al snel komen collega’s erachter dat ze veel sneller even iets bij Theo kunnen halen dan bij de groothandel. Zo begint het magazijn uit te groeien tot een heuse winkel. De winkel groeit zelfs zodanig dat Theo besluit om te stoppen met zijn installatiewerkzaamheden. Hij stort zich op de handel in onderdelen en zo begint het verhaal van Warmteservice.

1964 - Theo de Bruin sr. opent de eerste vestiging van het bedrijf in de Haarlemmerstraat in Amsterdam.

1986 - Theo de Bruin jr. komt in de zaak werken. Hierdoor wordt de firma een echt familiebedrijf.

1990 - Opening van een tweede vestiging van de firma, eveneens in Amsterdam.

1992 - Het bedrijf presenteert zich nu ook buiten de stadsgrenzen van Amsterdam en opent vestigingen in Wormerveer, Hilversum en Leiden.

1997 - Er wordt een nieuw hoofdkantoor geopend in Amsterdam.

1997 - Warmteservice gaat het world wide web op en lanceert zijn eigen website.

2006 - Vanwege de groei van de keten is het noodzakelijk om het hoofdkantoor uit te breiden.

2011 - Het bedrijf biedt als extra service aan dat het op werkdagen tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar is.

2013 - De firma haalt een plek in de Twinkle top 100. Op deze lijst staan de beste online verkopende bedrijven van Nederland.

2014 - De interieurs van de vestigingen krijgen een upgrade.

2014 - Het bedrijf viert zijn vijftigjarig bestaan.

2014 - Complete badkamers behoren vanaf nu ook tot het assortiment van het bedrijf.

2015 - Er wordt een nieuw logo en een nieuwe huisstijl ontworpen. De slogan van het bedrijf is nu: “Gewoon perfect geregeld”.

2015 - Via de website kan de klant nu ook chatten met medewerkers en zo om advies vragen of iets mededelen.

2015 - Het online platform Kluscontact.nl wordt gelanceerd (zie ook hierboven).

2016 - Het bedrijf wordt door de consument uitgeroepen tot Beste Winkelketen van het jaar in de categorie keukens en badkamers.

2016 - Het pakket- en distributiecentrum wordt in gebruik genomen. Online bestellingen komen nu nog sneller bij de klant terecht.

2017 - De website wordt vernieuwd en verbeterd.

2017 - De retailer begint met blogs op de website, waarin het de klanten op de hoogte houdt van nieuws, tips en innovaties (zie hierboven).

2019 - De 62ste vestiging van het bedrijf wordt geopend in Katwijk.

2019 - Theo de Bruin jr. vormt samen met zijn zus Berry en boezemvriend Frank Hoedemaker de directie van het familiebedrijf. Door allerlei trainingen op het hoofdkantoor komen ook de andere medewerkers met elkaar in contact, wat het familiegevoel alleen maar versterkt.

Veelgestelde vragen

Ik wil op tijd beginnen met mijn klus. Hoe kan ik zien of de vestiging bij mij in de buurt al open is?

Als je onze Reclamefolder app downloadt, kun je hier de voor jou dichtstbijzijnde winkel snel en gemakkelijk opzoeken. Bij alle vestigingen staan ook de openingstijden vermeld, zodat je niet voor een dichte deur komt te staan.

Ik ontvang de folder van Warmteservice niet in mijn brievenbus. Hoe blijf ik toch op de hoogte van alle aanbiedingen en acties?

Het beste kun je je dan abonneren op de nieuwsbrief van Reclamefolder.nl. Deze verschijnt een paar keer per week en hierin staan alle actuele aanbiedingen vermeld.

Ik heb een hele leuke aanbieding gezien in de folder en wil hier graag gebruik van maken. Waar kan ik nu het beste terecht?

Je kunt van alle aanbiedingen profiteren in één van de 62 vestigingen van Warmteservice. Natuurlijk is het ook mogelijk om de aanbiedingen online te kopen. Je krijgt dan uiteraard dezelfde kortingen en de artikelen worden bij je thuis gebracht.

Hoe kan ik het gemakkelijkst en het snelst een aanbieding of actie van Warmteservice vinden?

Ga naar de website www.reclamefolder.nl en je vindt hier in één oogopslag de meest actuele folders met alle aanbiedingen en kortingsacties. Als je onze app downloadt, krijg je zelfs direct bericht op je smartphone als de nieuwe folder uit is.

Ik wil een product online bestellen, maar ik ben lang niet altijd thuis. Is het ook mogelijk om mijn bestelling af te halen in de winkel?

Je kunt alle bestellingen ook afhalen in één van de winkels. Het enige wat je moet doen, is tijdens het bestelproces te kiezen voor ‘afhalen’ en de vestiging van je keuze te kiezen.

Ik wil een artikel kopen. Hoe lang heb ik garantie op het artikel?

Bij ieder artikel krijg je de wettelijke garantie dat het product op juiste wijze moet functioneren. Is dit niet het geval dan kan het geruild of gerepareerd worden, of je krijgt je geld terug. Daarnaast hebben sommige artikelen ook fabrieksgarantie. Dit is de garantie die de fabrikant zelf op het product geeft.